sobota 28. listopadu 2015

Co je v mé "přebalovací" tašce?

Dnes bych vám ráda ukázala co se nachází v mé "přebalovací" tašce. A proč je přebalovací v uvozovkách? No má to jednoduchý důvod, ta taška není přebalovací :) Mám ji asi tak 3-4 roky a nosila jsem ji jako běžnou kabelku, přestala jsem ji nosit, když se jedna část tak nějak vyšisovala (myslím, že na fotce je to celkem dobře vidět), no a proto, že mi je líto jen tak něco vyhazovat (protože jinak je super), tak jsem si jí nechala a teď využila :). Při kupování tašek - kabelek mám několik zásad ale ta hlavní je: aby se tam vešla A4 :) Teď už to až tak podstatné není, ale za mých školních let...


Aby jsem se dostala k věci - mojí "diaper" bag nenosím ven pokaždé, když jdu s kočárkem. Nosím ji jen tehdy, když vím, že budu muset, nebo bude šance, že dojde k přebalování :) a to je určitě k doktorovi a pak delší cestování :) určitě ji nenosím na běžnou procházku, ani na "výlet" v trvání 2-3 hodin. Ale beru si ji pro jistotu, když jedeme někam autem (tam se toho vejde :), i když vím, že k přebalování tak na 98 % nedojde.

No a tady je obsah:



jednorázová přebalovací podložka (tady ta je z dm-ka, trošku předraženější) - já jí používám víc než jednou :/ mám se za to stydět? kolikrát používáte jednorázovou vy? a dávám jí tou igelitovou stranou dolu a na tu vatovou pokládám dítě, je to tak správně? MamaLifestyle jí má totiž v tomto videu obráceně, tak nevím. Přirozenější mi přijde položit dítko na tu měkkou vatovou stranu, i na obrázku na obalu to tak je, ale pak jsem viděla to video, tak nevím...









"slušnější" látková plena - nebo ani ne slušnější, ale taková... no nevím jak to říct, zkrátka tady tu mám jen jednu a používám jí, když jdeme k panu doktorovi na vážení :)


ublinkávácí plena - těchto máme doma asi deset a používám je na ublinkávání. Je tkaná řidčeji a na klasické "nošení" to není...




klasické pleny - nosím jich tak 3 až 5, podle toho kolik jich zrovna shrábnu :) a k čemu? no, když dojde k nějaký nehodě a je potřeba vyměnit tu "slušnou" :D pan doktor z kyčlí by uměl vyprávět
a na mokré plenky je dobré mít s sebou i nějaký nepropustný obal - tento jsme podědily ;)







jednorázové neboli papírové plenky - těch nosím v tašce taky několik, obvykle tak 5 ks. Tyto jsou tesco loves baby a nosíme už 3-ky :) Já jsem dala na doporučení mých sestřenic, že prý tady ty tesco jsou nejlepší. No nevím, s jinýma nemám zkušenost, ale občas se stane že po stranách to proteče :( I když, jak už máme trojkový, tak se to zatím nestalo. My jsme totiž při předporodních nákupech koupili dva balíky (78 ks) dvojkových a co se nestalo? No nestačili jsme je vypotřebovat. Už jak se menšily zásoby prvního balíku, tak mi bylo jasný, že už jsou malý. Naštěstí v tescu byla jedna ochotná paní a ta mi přislíbila, že mi je vymění i bez dokladu. Když jsem tam přišla na výměnu, tak už tam byla méně ochotná paní, ale po mém: "ale ta paní mi to slíbila" a jejím: "a kde máte doklad" a mém: "no ten právě nemám, ale paní říkala, že by to neměl být problém" nakonec ustoupila a řekla: "no tak jestli stojí stejně, tak si je tam běžte vyměnit". A naštěstí to má tesco, jako asi všichni výrobci vymyšlený tak, že balení plen stojí stejně, jen čím je větší velikost, tím je méně kusů v balení. Jo, a abych nezapomněla: na přední straně je sova :D









vlhčené ubrousky - zatím mám v zásobě furt ubrousky, které jsem koupila v dm-ku ještě před porodem. Bylo to nějaké "výhodné" balení, kdy byly 4 balíky po 80 kusech. Jedno balení jsem vypotřebovala ještě v porodnici a teď užíváme druhé...




Další součástí naší tašky jsou desinfekční prostředky. V zeleném obalu to jsou vlhčené ubrousky na hračky, v bílém obalu jsou ubrousky na ruce. Ani jednou jsem je zatím nepoužila. Co ale používáme častěji, je Aquaint. Je to sprej, který je vhodný i k desinfekci dudlíků a máme ho většinou v kočárku (protože jak jsem již psala, tašku s sebou nemáme furt). Aquaint obsahuje vodu kyselinu chlornou, kterou si prý tělo vytváří samo při boji s bakteriemi. Nejsem žádný chemik, ale tak snad to není škodlivé při polknutí (jak uvádí výrobce)...







No a samozřejmě nesmíme zapomenout na krémy proti opruzeninám :)










igelitové tašky - ty se hodí vždycky. Buďto na neočekávaný nákup, nebo na mokrou plínu, poblinkané bodýčko atp.



A něco na rychlé doplnění energie pro mamču :) a samozřejmě žvýkačky, ty musí být...





klasika - papírové kapesníky. Já mám papírové kapesníky všude: v bundě, kočárku, v tašce, batohu, kabelce, no prostě všude





balzám na rty - i když tady ten tak divně smrdí, moc ho nepoužívám, a v tašce ho mám jen "pro jistotu". A v tomhle chladném počasí se hodí ;)



vložky do podprsenky - zatím jsem je nevyužila, ale pro každý případ je s sebou nosím (jo, jednou když jsem si kupovala novou podprdu, ale stejně nevíte, kdy se hodí...)


a určitě nesmím opomenout náhradní oblečení - body s krátkým rukávem (to zůstalo ještě od léta, ale člověk nikdy neví, kdy se bude hodit), body s dlouhým rukávem (to se užije po krmení vždycky), polodupačky (nebo kalhoty? když to plena neudrží :) a samozřejmě náhradní triko pro maminku (většinou když se mění body, mění se i triko...)





Tak tohle je moje "přebalovací" taška :), někdy si do ní samozřejmě dávám i doklady, klíče a mobil, ale většinou nosím s sebou i svojí kabelku. a co nosíte v té vaší tašce vy? Pořídily jste si originál přebalovací tašku, a v čem je lepší?








Žádné komentáře:

Okomentovat